Saturday 12 May 2012

Istimewa Bulan Mei

kepada pelanggan yang dihormati...
sempene ari ibu di bulan mei, lemoon sweet  kraf telah menyediakan promosi istimewa kepada anda semua.....
dengan setiap pembelian 5 keychain anda akan diberi percuma 1 keychain...
boleh pilih bentuk dan warna juga...


kami juga telah menyediakan kraf yang boleh dibuat sebagai hadiah kepada ibu bapa ataupun sesiapa sahaja
saiznye sederhana besar
RM4 


antara kraf yang telah dihasilkan pada bulan mei ini
love =RM2.50 each
butterfly =RM 2.50 each
flower = RM2.50 each 

hasil kraf pada bulan mei......


6 comments:

  1. boleh tulis name sy atas tu x?brape caj?tq

    ReplyDelete
  2. boleh...bentuk yang mane cik nak???cas bergantung kepada bentuk dan saiz yang cik pilih....untuk maklumat lanjut boleh contact saya..time kasih....

    ReplyDelete
  3. saiz x kisah..warne sy nk merah n putih...paling murah u caj brape ye?

    ReplyDelete
  4. harga dah disenaraikan ikut jenis kraf....untuk keychain rm2.50 smpai 3.00, untuk sarung hp rm 5 to rm 8...untuk kraf yang lain jenis cik boleh pm saya...nanti saya akan bgtau dengan lebih detail...

    ReplyDelete
  5. wauuuu...saya nk jugak ye....

    ReplyDelete
  6. boleh3x..pilih yang mane satu anda berkenan...untuk maklumat lanjut telefon saya..

    ReplyDelete